Natten

Vad var det jag sa?? Mycket riktigt kom Tomas inrumlande framåt halvtvå  som en mindre tomtearmé, tände lampor och tappade nått inne på toaletten. Såklart vaknade jag. Det gör jag alltid om han varit ute och kommer hem sent. Jag sover väldigt lätt... Och sen samma visa varje gång: "Åsa, vill du ligga nu? hahahahahahaa", "Åsa, jag var på ditt förra jobb idag, hahahhaaa, det är bara mongon som jobbar där nu hahhaaa", "Åsa, lukta på mig Åsa, luktar jag gott?? Parfym vetu, brudarna var skitkåta ute, ja jag var tvungen att gå hem annars hade jag blivit våldtagen". Yeah right. Sen var det nån som slocknade så fort han la huvudet mot kudden. Själv låg jag vaken ett par timmar. Gick upp vid 8 och började städa toaletten. Med öppen dörr in till sovrummet. (hämnden är ljuv). Informerade även min kära sambo om att eventuellt ha sin mobil på ljudlöst inatt då det är min tur att gå ut ikväll!! Ja, det stämmer!! Ni hörde rätt! Jag ska ut ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: emma

vinn ett nalle bud hos mig.
info finns på bloggen.
behöver fler tävlande så dert blir roligare

2008-02-09 @ 10:18:11
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Åsa

Oki, jag ska kika in på din blogg :)

2008-02-09 @ 10:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0