Nu är det krig

                                          image516


Jag har startat ett litet krig med någon av mina grannar. Jag vet inte riktigt vem. Det hela handlar om att när jag kom ner i tvättstugan igår hade någon hängt upp en lapp om att styrelsen informerar om en omröstning huruvida vi ska ha portkod eller inte. Sen hade denna någon käckt ritat små rutor man kunde kryssa i om man var för eller emot portkod. Denne någon hade även utgett sig för att vara styrelsen. FEL! FEL! FEL!. Jag är member of styrelsen. Jag är fan till och med ordförande i styrelsen. Är det någon som ska fixa med detta så är det jag! Ringde snabbt runt till övriga i styrelsen för att kolla om de visste nått men det gjorde de inte. Så jag slet ner lappen och ersatte den med ett litet meddelande från mig... Nu ska jag gå ner och se fall jag har fått nått svar från denne någon som ger mina grannar falska förhoppningar och som utger sig för att vara något som han/hon inte är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0