Ny webbutik snart

Jag har glömt att skriva ett inlägg om min senaste lycka.. För ett tag sedan läste jag här att Dinsko ska öppna webbutik. Hur bra är inte det för alla oss som bor mil från närmsta Dinsko-butik?? Jag har mailat till Dinsko jag vet inte hur många gånger för att kolla varför de aldrig etablerar sig i den här stan. Men icke att jag har fått nått svar från dem. Lite dåligt kan tyckas.. Nu kan man i alla fall snart köpa deras billiga ballerinas (och andra skor) på nätet och det tackar vi för!!!!
 
Och för att jag är så glad över detta bjuder jag på några av mina favvoriter till våren....


       


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med faktiskt trots att jag bor nära en Din Sko butik så är det ALLTID urplockat, det finns aldrig storlekar och aldrig precis det man vill ha, så nu är jag lycklig över detta jag också! =) Ha det gott!

2008-02-13 @ 15:27:46
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja just det, det tänkte jag inte på.. Kanske större chans att man får tag på vad man vill ha på nätet fall det är urplockat i butikerna!!

2008-02-13 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0