Slappy söndag

Usch vilken segdag. Även om det inte blev nån utgång igår så känner jag mig ändå ganska trött och hängig idag. Kan det vara gårdagens vin eller är det bara vanlig söndagsångest? Vi hade i alla fall supertrevligt igår käkade god mat, kollade festivalen och sjöng singstar. vi kände alla att vi hoppade utgång, det var inte riktigt någon som var laddad... Förutom kanske jag då.. Men det spelade mig ingen roll!

Idag sov jag till halvelva (!), glömde sätta väckarklockan och ingen Tomas som var hemma och väckte mig... Sen har jag verkligen inte gjort nånting. Fastnade framför TVn och reprisen av Let´s dance, sen fastnade jag framför datorn. Snart måste jag verkligen rycka upp mig och hitta på nått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0