Smutsigt

                                    image515


Läste boken Smuts av Katarina Wennstam i helgen. Shit vilken bra bok. Den lämnar en onekligen berörd. Handlar om en familjefar som missbrukar sex. Han känner ingen tillfredställelse från sin fru, utan istället köper han sex. Sex som han köper av kvinnor/flickor som kommit till Sverige genom trafficking.. Kanske inte låter som världens bästa bok, men jag lovar den är faktiskt det. Faktiskt en av de bästa böcker jag nånsin läst. Väntar med spänning på fler böcker från denna författare!!!!


Betyg: ÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Penny

Jag tänkte köpa den på arlanda! men jag gjorde aldrig det! måste köpa den nu om den vart så bra! kram

2008-02-19 @ 19:42:07
URL: http://www.rianz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0