Solstrålar

                                                          


Soliga morgon! Vad underbart att vakna och upptäcka att solen skiner ute!! (och nej, jag sov inte särskilt länge i morse, gick upp halvåtta). Äntligen känns det som att våren är på frammarsch efter en vinter som....knappt varit nån vinter alls. Inte en gnutta snö i dessa södra delar av Sverige.

Idag ser jag särskilt fram emot helgen. Jag ska åka och hälsa på Ida. I går blev det bestämt att jag ska åka till henne på lördag morgon!! Det ska bli så kul. Sen ska det bli rätt skönt att bara komma iväg en helg med. Ibland kan man behöva det. Längtar redan!!!

Btw, är verkligen jättenöjd med min nya frisyr. Synd bara att man inte är lika duktig som frisören på att få till det perfekt själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0