Thank good it´s friday...

....eller nått. För mig känns det som det kvittar eftersom jag jobbar i morgon. Lördag kväll dessutom. Fy så trist. Vad som är bra är att jag jobbar en helg då de flesta av mina vänner verkar vara grymt upptagna, så det känns ändå rätt okej..

Ikväll ska jag ut och käka med några tjejer som jag pluggat ihop med. Det ska bli grymt kul att ses. Vi har inte setts sen vi slutade eller ännu längre tillbaka, då vi inte tog examen samtidigt. Jag vet i alla fall att en av tjejerna har fått barn och att en ska ha i mars, tror jag att det var. Hur som helst ska det bli superkul att träffas och jag känner på mig att det kommer att bli rätt sent ikväll...

Middagen innebär ju att jag missar mitt älskade Let´s Dance, så det får spelas in och kollas på i morgon!

Ha en underbar fredagkväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0