Tillbaka till svart

Nu är jag hemma från stan. Tänkte ta en slappareftermiddag. Kolla TV och måla mina naglar och bara ta det allmänt lugnt innan jag ska göra mig i ordning och sticka iväg på kvällens fest. Ska hem till en tjej på jobbet som ska bjuda på lite käk och sen ska vi ut!! Ska bli grymt kul att umgås med mina arbetskamrater utanför jobbet!!


                                         image503

Snubblade över detta underbara fenomen. Måste bara prova på ett par svarta jeans som inte är riktigt svarta längre. Det kan ju inte bli sämre än vad det redan är. Jag lovar att uppdatera om resultatet!! Kostade 60 spänn så om det inte funkar har jag ändå inte slösat supermycket pengar. Ändå billigare än ett par nya jeans.....

Förresten, någon som redan har testat och som vet om det verkligen funkar??

Kommentarer
Postat av: anna

Hej åsa! Jag har provat och det funkar!! Jättebra också. Hoppas att du hade en rolig kväll igår! kramkram!

2008-02-10 @ 10:57:16
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åhh!! Vad bra! Mina svarta jeans kommer må så bra efter en tvätt med back to black då!! Kramar

2008-02-10 @ 15:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0