En bra start på dagen

God förmiddag!

Här har man varit uppe sedan länge. Har till och med hunnit köra ett pass på crosstrainern. Riktigt skön start på morgonen. Nu ska jag bara orka fixa till mig åxå för en heldag med Camilla. Vi ska på stan och sen blir det middag på ute nånstans och förhoppningsvis åxå bio. Ska bli jättemysigt. Själv måste jag till stan för att fixa en examenspresent till min brors flickvän som tar sin examen nästa fredag. Måste även köpa födelsedagspresent till svärmor eftersom Tomas inte "orkade" göra det själv... Han har lämnat stan tidigt idag för att åka till skogen. Dealen var att om han stannade hemma och umgicks med mig igår så skulle jag fixa present så nu får jag göra det...

Ha en fin lördag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge då?

2008-01-12 @ 10:40:38
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Åsa

Om du menar hur länge jag körde passet på crosstrainern så var det 40 minuter. Precis lagom såhär i början..

2008-01-12 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0