Fina priset





                        image472

Tjolahopp Tjolahej!! Jag vann gårdagens individuella tävling på jobbet. Priset är valfri DVD-film. Eller valfri och valfri, jag hade sett de flesta som det fanns att välja mellan, så tillslut föll mitt val på Die Hard 4.0. Jag vet att det kanske var ett kasst val, men hey, bättre att välja en rulle man inte har kollat på. (Förresten, man kanske inte kan kalla filmer för rullar längre... Dete kunde man ju förut när det var gamla hederliga videoband, vad ska man säga nu?? Skiva??) Jag är hur som helst mycket stolt över mig själv.


Kommentarer
Postat av: Terese

bra bra!. dessutom blir det killarna som får baka! ses på måndag =)

2008-01-17 @ 21:55:37
Postat av: Åsa

Yes!! Vi vann alltså!! Gud vad skönt. Hoppas att du får en bra (ledig) dag. Ses på måndag!!

2008-01-18 @ 07:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0