Helgrapportering + sömnad

Dålig rapportering den här helgen. Har verkligen jobbat hela helgen känns det som. Men det har varit helt okej för det har varit väldigt lugnt på jobbet. I lördags kväll var JennyK hos mig. Hon lagade supergoda kycklingwraps med sallad. Sen blev det mycket snack med. Det var länge sen vi sågs.. Igår efter jobbet var jag helt slut så Tomas kom och hämtade mig och så blev det hämtmat framför TVn. Fastnade framför nån film på 3an med Amanda Bynes.. Inte för att den var särskilt snyftig men jag blev helt sentimental och tyckte verkligen om det lyckliga slutet. Lite "En prinsessas dagbok" över filmen men ändå inte...

Ikväll blir det handarbete för hela slanten... Häromdagen på jobbet tyckte jag att (en av) min svarta kofta verkade lite "sladdrig" i armen. När jag kollar till ser jag att sömmen har gått upp.. Typiskt. Idag när jag tog på mig en annan svart kofta så ser jag att den hade spruckit i sömmen uppe vid armen. Dessutom håller knapparna att lossna i min kappa. Jag tror jag blir galen. Jag som inte ens är särskilt duktig på att sy. Alls. Får hoppas att jag lyckas.

Ha en skön måndagkväll!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0