Ingen träningsmaskin nu heller....

Nu är jag hemma. Och sur!! Drog med Tomas till Intersport för att vi skulle köpa den där crosstrainern till mig. Trodde jag ja. Den som jag skulle ha var slut och kommer inte hem mer igen!! Nähe, det var ju typiskt!! Istället fanns det en annan modell som kostade 700 kronor mer. Efter en titt i plånboken (eller ja, mina julklappspengar ligger där, så jag vet vad jag har) så konstaterade jag att det får bli den för 2500 kronor istället. Då är den åxå slut!!!! Killen i affären säger att de har en, men den är det någon som lagt undan, som kanske ska köpa den i morgon. Så. Jävla. Typiskt. Antingen ska man väl köpa en träningsmaskin eller så ska man det inte??? Vad finns det att fundera på? Killen ringde till det andra Intersport i stan men de hade åxå slut men skulle få in på onsdag så nu har jag bokat en där. Håller nu tummarna för att de verkligen kommer att komma in på onsdag igen!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

det är sjukt seriöst av dig att köpa en träningsmaskin, jag är imponerad av dig!

kram

2008-01-09 @ 12:19:41
Postat av: Åsa

Tack!! I morgon ska jag hämta den. Sen jäklar vad det ska tränas!! Kram

2008-01-09 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0