Jacka påväg hem

Tidigare år har jag haft ett jäkla problemas med att hitta en bra och fin vårjacka. Mitt problem är att alla varit så tighta över mina boobs. De sitter jättebra nertill men sen går det liksom inte att knäppa ända upp. Detta kan man ju kalla ett dumt i-landsproblem om man vill, men så är det. Det har varit mitt stora issue de senaste åren. För något år sen hittade jag en på VeroModa som är lite A-linjeformad och den har funkat ganska bra, men nu kände jag att det var dax för en ny. Och det gäller ju som sagt att vara ute i god tid, så nu är denna på väg hem till mig:

                                          image466
Gissa om det kommer att vara 3 miljoner andra tjejer i detta land som åxå kommer att ha denna jacka?? Från HMs webshop och till det nätta priset av 298 riksdaler. Ett riktigt fynd alltså..

Kommentarer
Postat av: Emma

Den var söt :)

2008-01-14 @ 19:20:52
URL: http://emma881010.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack!! Jag fastnade för den direkt när jag såg den i katalogen!!

2008-01-14 @ 19:25:28
Postat av: lina

ett bra köp, är sugen på den själv....

2008-01-16 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0