Jag behöver shoppingstöd!!

Behöver jag tillägga att Tomas inte gillar alla mina inköp av kläder och skor?? Det är inget som han stöttar eller supportar. Alls. Never. Inte en chans. Så igår när vi gick och la oss hade han (givetvis) läst min blogg.. (Är det dax att flytta nu när han hittat mig eller ska jag lösenordsskydda??)

Tomas: Det är inget som du vill berätta??

Jag: Näe!

Tomas: Nähe det är det inte??

Jag: Inte vad jag vet...lalala...vissel...vissel....

Tomas: Okej.. Nähe.. Då vet jag...

Jag: OCH FÖRRESTEN!! DU HAR JU REDAN LÄST I BLOGGEN SÅ DÅ BEHÖVER DU VÄL INTE FRÅGA I ALLA FALL???

Skitsamma, jag är hursomhelst jäkligt nöjd med min jacka, även om den inte har landat än....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0