Lägesrapport - Lördag

God förmiddag!! Igår blev inget mer bloggande. Direkt när jag kom hem från examensfesten kastade jag mig i soffan för att se slutet på Let´s Dance. För en gångs skull åkte rätt person ut först. Var rädd för att folk skulle rösta på Uffe bara för att han är så kass, precis som det blev med Lasse Brandeby förra året. Men jag tror att Lasse är mer folkkär än Uffe och det var därför han höll sig kvar så länge.

Idag har vi ett fullspäckat schema, jag och Tomas. Först har jag lurat med mig Tomas att hjälpa till och handla så det ska vi alldeles strax åka och göra. Sen ska vi möta upp Micke och Theo (Camilla jobbar) i stan för att fixa present till Johan och Kajsas lilla Elly som föddes dagen innan julafton. Vi är bjudna dit klockan 14. Efter det ska vi försöka hinna förbi ett annat par som åxå har fått barn och i kväll är vi bjudna till min mormor på släktmiddag. Ja vi har att göra idag. Och för en gångs skull håller sig Tomas hemma. Går inte att vara i skogen när det stormar. Nu håller vi bara tummarna för att det inte ska rasa för många träd den här gången. Det finns ju fan ingen skog kvar snart!!!

Ha en fin lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0