Lägesrapport

Fy vad trist. Igår gick det inte att blogga! Och nu när man är så sugen efter lilla uppehållet under min sjuktid!! I alla fall. Gårdagen spenderades till största del på jobbet. Kom hem och fixade käk till Tomas och mig, Quinoa med grillad paprika och soltorkad tomat och sen kycklingfilé till. Var lite spänd på vad Tomas skulle tycka om quinoan men den gick ner!! Tror till och med att han tyckte att det var gott!! Efter det hjälptes vi åt att städa. Shit vad fort det går när man är två!! Gick på ett litet kick. Nu är verkligen alla julsaker ett minne blott. Måste bara orka gå upp med kartongerna på vinden nån dag...

Idag har jag jobbat hela dagen. Hur mycket att göra som helst. Är lite tung i huvudet. Dessutom har en viktig mapp med massa papper som jag samlat på mig försvunnit för mig under tiden jag varit borta. Fy vad jag blev sur. Det är så himla typiskt att man aldrig får ha någonting i fred!!

I kväll ska jag hem till bästa Cicci! Det var jättelänge sen vi sågs och jag ser verkligen fram emot det massor!! Ska bli kul att få prata om allt mellan himmel och jord och få en liten update på hur det går med hennes bröllopsplaner!!

                                          Ha en fin onsdagkväll!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0