Lördag eftermiddag

Åhh nu är jag hemma från stan!! Shoppade en del grejer och sen var vi och fikade. Träffade en gammal pluggkompis som ska ha barn. Här går det undan kan man säga. (Ida om du läser detta, det är de som gifte sig i oktober förra året som ska ha barn!!!!!) Var kul att träffa henne.

Hittade både inflyttningspresent till bror och hans flickvän Annika och sen examenspresent till Annika. Jag tror att de kommer att bli nöjda. (Kan inte skriva vad ifall bror nosar reda på bloggen hihi). Köpte en blommig tunika i rosa till mig själv på VeroModa. Tyvärr gick det inte att låna bild från deras hemsida... Orkade inte vänta på att jag kan ha bilen ut till Blomsterlandet nån dag heller så nu köpte jag nya blommor i stan till mina krukor i köksfönstret där det stått amaryllis. Var så himla trött på julblommorna och allt nu!!

Får se vad det blir ikväll vi har inte riktigt bestämt oss än, men Camilla kommer hit så får vi utgå härifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0