Lunch vid halvtio

Det känns väldigt inspirerande att ställa sig och laga lunch/middag klockan halvtio en tisdagförmiddag. Men det är bara för att jag har bestämt mig för att spara in pengar och inte köpa lunch på jobbet. Och eftersom jag har så dumma arbetstider den här veckan får jag fixa mitt käk på morgonen. Idag blir det kasslergratäng. Superenkelt och supergott. Tomas blir nog glad när han kommer hem och upptäcker att jag har fixat både middag och en matlåda till honom... Min stackars Tomas som var och spelade bandy igår och vred om hela benet. Först verkade det inte som att det var så allvarligt men han har typ inte sovit på hela natten. Sen väckte han mig vid halvfem och sa att jag måste köra honom till akuten. Men sen lugnade han sig och somnade en stund. Haltade upp till jobbet. Nu har jag ringt och ringt och ringt och inte fått tag på honom. Jag undrar hur han mår... Stackars. Hoppas det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0