Nya cremen i hyllan

Nu är jag hemkommen från stan med mina stövlar på släp. Såg riktigt bra ut. Skomakaren hade lyckats att fixa till det där jag nästan gått ner hela klacken. Vilken toppensnubbe! Han är nog nästan min nya favvis!!

                                                     image485

Nej, jag skulle inte köpa något särskilt i stan. Ja, jag har lovat Tomas att låta bli! Men i alla fall, på Kicks har jag presentkort som jag fick i julklapp och de var inte slut. Idag köpte jag en ansiktscreme från Lumene. Jag har inte provat dem tidigare, men denna verkar riktigt bra. Den heter Age Defying Arctic Cloudberry Vitamin C+. (jag vet, ett grymt långt namn på en creme..) Cremen är för tjejer på 25+ så den passar väl mig. Inte för att jag har en endaste rynka än, men vem vet, de kanske kommer snart. Lika bra att börja i tid. Köpte även ett lack från Maybelline. Forever Strong i färgen tender rose (nr 205). Hoppas verkligen att det håller vad det lovar, att naglarna ska bli starka. Mina naglar är just nu katastrof... (Jag lovar att återkomma med en rapport om lacket.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0