Nya strumpbyxor

Nu har jag uträttat mitt ärende. Cyklade in till stan i panik då jag upptäckte att inga riktigt tjocka svarta strumpbyxor fanns att tillgå. Vart fasen tar de vägen? Tycker jag köper och köper men sen när jag ska ha finns det ändå inga nån stans. Nu köpte jag ett tvåpack. Ska ha med mig de ena paret som reserv. Vill inte uppleva samma som på mammas 50-årsfest där mina dyra, svarta strumpbyxor sprack. I panik fick min kusin skjutsa hem mig till mamma och pappa från festlokalen där jag fick hämta ett nytt par. Detta vill inte upplevas igen, jag lovar.

Nu ska jag käka lite lunch och sen sticker vi. Ha en fin fredag!!!

Kommentarer
Postat av: mingla

vet du hur man får profilbilden större :) ? bra blogg du har förresten.

2008-01-18 @ 11:23:26
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej! Nej tyvärr vet jag inte det.. Tack så mycket!! Alltid roligt att få beröm för bloggen!!

2008-01-19 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0