Otur med paket...

Jag tror jag blir galen snart!! Som ni kanske vet eller har misstänkt så beställde jag ett paket från HM för ett tag sen innehållandes den svarta jackan som jag tidigare bloggat om. Jag tyckte det var lite lustigt att jag inte fick nån påavisering om att paketet kommit, skulle ha via sms, så jag går in på hemsidan och ser att paketet har gått tillbaka till HM. Det hade inte ens legat på utlämningsstället i 4 dagar!! Man tycker ju att det borde ligga lite längre än så... Jag blev jättebesviken förstås och ringde till HM. Tjejen sa att det måste blitt nått missförstånd.. Som tur var fanns grejerna i min storlek kvar så hon skickade ett nytt paket. Och som plåster på såren fick jag en värdecheck som jag kan använda nästa gång jag handlar på hemsidan. Ja det lönar sig att klaga!!!!

(och ni som har hängt med länge och läste gamla bloggen vet att det inte är första gången som det strular för mig med paket från HM. Jag tror fan jag blir galen snart alltså...)

Kommentarer
Postat av: Gisela

Måste va jobbigt... man sitter ju och väntar med spänning från det att man klickar hem grejorna...

2008-01-30 @ 22:17:17
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det är skitjobbigt. Idag tror jag faktiskt att jag ska gå och skälla ut de på mitt utlämningsställe som skickade tillbaka paketet efter 4 dagar utan att kontakta mig först!!!

2008-01-31 @ 07:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0