Parfymerat VS Oparfymerat

                                  image483


Godmorgon darlings! Idag har jag varit uppe hela morgonen för att tvätta. Fy fan vad trist det är!! Och för första gången sen jag var typ tre och fick världens allergiattack har jag nu provat parfymerat tvättmedel (dock inte sköljmedel, det är fortfarande oparfymerat). Anledningen till detta är att när jag var och handlade sist fanns inte det tvättmedlet jag brukar köpa i oparfymerat så då tänkte jag att det får bära eller brista, rena kläder måste man ju ha. Ja det ska verkligen bli spännande att se om jag nu tål parfymerat tvättmedel. Lite som att spela på rysk roulette faktiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0