Ponnylekar??

S.O.V.M.O.R.G.O.N. Fy vad skönt alltså!! Sov ända till nio idag och det behövdes verkligen. Fastnade i soffan igår och orkade verkligen inte att förflytta mig därifrån en endaste centimeter. Fastnade framför nån sjuk dokumentär på femman om ponyplay.. Har aldrig hört talas om nått liknande!! Vad fan, vem kan tända på att vara en mänsklig ponny och springa omkring med en svans och dra sin lover i en skrinda?? Näe fy fan vad tvistat... Ingenting för mig.. Ja men jag menar, hur kan man ställa upp i en sånt program och erkänna att man gillar att ikläda sig rollen som en ponny? Givetvis var det nån fet amerikanare på en ranch i Texas som skulle lära upp det svenska paret.. Usch och fy...

Idag på min lediga dag ska jag in till stan en sväng och hämta mina stövlar som förmodligen är omklackade och fina!! Efter det ska jag bara slappa hela dagen. Tänk en hel dag utan att ha nånting inplanerat! Jag bara njuter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0