Sena kommentarer om galan

Men Jesus, Josef och Maria, var det någon mer än mig som spanade på Idrottsgalan igår? Jag vet att det kanske är sent att kommentera, men jag har ju jobbat hela dagen. Har ett par funderingar efter galan...

♣ Hur kommer det sig att Helena Seger kunde flyga jetplan när hon är höggravid? Är inte det typ förbjudet efter en viss vecka? Nån gravid som vet??

♣ Zlatan, avslöjade inte han på bästa sändningstid att även kommande bebis kommer att bli en kille? Han sa ju "det här året har varit bra jag har fått min första son!! Var det bara jag som hajjade till lite i tvsoffan??

♣ Shit vad jag rös när alla ställde sig upp för fröken Bergqvist. Det kom nästan en tår i mitt öga därför att när man såg på Kajsa såg man hur rörd hon blev över ögonblicket!!

♣ Johan Rheborgs danssession. Jag skrattade så jag tjöt. Det var klockrent!!

♣ Zlatan är het. Jävligt het!!!

♣ Avslutningsvis, hur jävla bra var inte
denna combo? Fler än jag som gissar på en bra placering i festivalen, kanske till och med vinst om jag får vara så fräck och gissa en gång till!!!!

(egentligen skulle det varit ett klipp från Youtube här men det ville sig inte, därför har jag länkat till det i texten...)




             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0