Sjungade bin på söndagkvällar

Nu är vi nyss hemkomna från svärföräldrarna. Mycket riktigt serverades det vilt. Både hjort och älg. Riktigt gott. Kanske inget man lagar till själs sådär men det är alltid trevligt att bli bjuden på!!


Kollade även in nya programmet Singing BeeTV3 med Hanna Hedlund som programledare. Jaaa visst, vad ska man säga, helt okej söndagsunderhållning, lite lagom löjligt sådär.. Killen som vann var i alla fall grym på sångtexter. Sen var det en tjej med, hon sjöng bara för hemskt. Stackars henne!! Även om programmet inte är en tävling för att sjunga bra så tänker man ändå att de som tävlar kan sätta nån ton, men det kunde verkligen inte hon!!!


(och här skulle det ha varit en bild på ett litet sjungade bi, men eftersom blogg.se vägrar ladda upp bilder just nu så kan jag bara glömma det. Detta får bli ett bildlöst inlägg....)

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Åh jag tyckte de var jätte dåligt! Har dem inget bättre att visa på bästa sändningstid?

2008-01-13 @ 21:55:24
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Emma

Haha jag håller med, okej som söndagsunderhållning var det och tjejen var verkligen pinsamt dålig!

2008-01-13 @ 22:02:27
URL: http://emma881010.blogspot.com
Postat av: Åsa

Caroline: Ja okej då...Sååå bra kanske det inte var, men det går ju inte så mycket annat heller att kolla på på söndagskvällarna...

Emma: Ja visst var hon. Jag skämdes och höll på att dö när hon sjöng. Och då brukar jag ändå inte skämmas för andra människor.

2008-01-14 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0