Skvallerserien

                                            


Nån mer än jag som ska sitta bänkad i soffan klockan 20 i kväll för att spana in första avsnittet av Gossip Girl? Jag har inte läst böckerna och i ärlighetens namn har jag inte superstor koll på vad serien handlar om... Men det känns som en serie man bör följa, i alla fall ett par avsnitt för att se om den är något att ha.. Och sen är det ju så att Ugly Betty ligger nere pga författarstrejken over there... Det känns riktigt trist. Men tur i oturen så har ju Kanal5 nått annat att fylla ut tablån med. Efter Gossip Girl blir det Gynnings galna show.. Ha en trevlig tv-kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Nhea

Jag har läst 2 av böckerna & satt såklart klistrad & hoppas få fortsätta med det hela våren... Who doesnt love gossip?

KRAM & skönt att vara tillbaka!

2008-01-31 @ 12:33:10
URL: http://nheas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0