Slut på ärtor

Nu har jag ägnat dagen åt att röja upp lite här hemma. Jag hinner ju ingenting i veckorna. Köpte lite nya blommor igår som jag har placerat ut. Fick två jättesnygga ljuslyktor av mormor som hon inte ville ha/hade plats för. De är ca 35 centimeter höga med smal fot och en "kupa" längst upp i rökfärgat glas. Mamma blev minsann lite avundssjuk för att jag fick dem och inte hon... Tack mormor!!


                                 image478

Idag tänkte jag laga det här till middag. Låter gott och enkelt tycker jag. Förutom att jag saknar en ingrediens. Igår när vi var och handlade missade jag min inköpslista. Glömde den hemma. Därför blev det inga sockerärtor igår. Var borta på lilla ICA här där vi bor för en stund sen, men där var de slut så det ser ut som att jag får klara mig utan sockerärtor. Orkar inte ta mig bort till MAXI... Till Tomas glädje får jag anta.. Han är inte så förtjust i sockerärtor.....

Vad ska ni göra ikväll????

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska plugga en massa, har en inlämning som väntar imorn :(

2008-01-20 @ 20:52:19
URL: http://emma881010.blogspot.com
Postat av: Åsa

Usch... Det lät inte alltför roligt! Lycka till i alla fall! Peppkramar från mig!

2008-01-21 @ 08:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0