Telefonkö

                            image484


Huh! Idag är jag fortfarande helt slut trots att jag var tvungen att sova ända till halvnio för att över huvudtaget orka gå till jobbet idag. Vi hade såååå mycket att göra igår. Blev telefonen hela dagen lång. I genomsnitt nittio i kö hela dagen och jag låg på 135 samtal när jag gick hem. Vi brukar typ aldrig ha kö på jobbet, vi jobbar stenhårt för att inte ha det. (Inte som när man ringer till telia eller ticnet och får vänta minst 20 minuter på att komma fram). Fatta att jag har pratat med 135 människor på en dag. I telefon, sen är det ju arbetskamrater och så som man pratar med åxå. Jag var helt slut i huvudet så när jag kom hem la jag mig i soffan för att kolla på tv och krävde absolut tystnad från stackars Tomas. Han hade gått hemma hela kvällen och var jättesugen på att prata. Själv ville jag inget annat än att vara tyst. Förlåt Tomas för att jag var sånt otrevligt sällskap igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0