This boots was NOT made for walking

    image479

Näe det kan man verkligen säga. Klackarna höll inte ens en säsong på dessa stövlar. Nu måste jag verkligen masa mig iväg till skomakaren och lämna in dem. Har dragit mig för det några veckor men nu börjar läget bli akut. Sulan på klacken är nästan helt borta och jag har börjat gå på själva träklacken. Inte bra, jag vet. Igår fick jag en utskällning av mamma för att jag inte har fixat det tidigare. Jag trodde verkligen att man kunde förvänta sig mer av ett par skor i 1500kronors-klassen, men icke. Dessa var inget vidare. Och då har jag inte ens gått långpromenader i dem utan haft dem till vardags på jobbet eller när jag varit på stan...

Kommentarer
Postat av: MariaS

De flesta stövlar/skor oavsett pris har idag plasklackar när man köper den. Jag har alltid för vana att gå direkt från affären till skomakaren och lägga på riktig gummisula. Ett hett tips om du vill ha skor som håller flera säsonger.

2008-01-20 @ 21:25:44
Postat av: Åsa

Ja jag har verkligen lärt mig en läxa. I fortsättningen kommer jag att klacka om mina stövlar på direkten... Tack för tipset!!

2008-01-21 @ 08:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0