Tisdagkväll = TV-kväll

                                             


Fler än jag som vet vad de ska göra ikväll?? Jag ska sitta bänkad i soffan framför kanal5. Först Ugly Betty och sen I huvudet på Gynning. Ett program som bara måste spanas in. Det kan nog bli hur galet som helst!! Såg att hon skulle vara i en 8-barnsfamilj ikväll. Hur ska det gå????


(sorry över tre inlägg på raken. Brukar ju inte bli så.. Men fasen var svårt det är att catcha upp med bloggen när jag jobbar hela dagarna och internet är spärrat på jobbet. Funkar endast för Aftonbladet, Expressen, Mailen, Veckorevyn och så Arlas hemsida som jag upptäckte idag. Behöver jag tillägga att jag har hittat många nya, bra recept....?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0