Träningsmaskin

Tack gode Gud!! Nu börjar jag känna mig som en människa igen. Skönt! Idag är jag ledig. Ja alltså det är min lediga dag eftersom jag skulle jobbat helg om det inte var för att jag blev sjuk. Faktiskt skönt med en extra ledig dag innan man går till jobbet i morgon.

Jag måste verkligen åka och handla idag med. Det ekar så tomt i kylen att jag inte vet vad. Min diet har de senaste dagarna mest bestått av blåbärssoppa, jordgubbssaft och ett par salta kex. Inte mycket och det märks. Jag som ska börja en låååång resa nu.. Det här var (kanske inte en perfekt, men ändå..) en "bra" start på den. Eftersom jag har bestämt mig nu för att droppa ungefär 10 kilo till att börja med så var detta en liten morot. Även om jag inte skulle vilja bli sjuk igen och jag vet att så fort man börjar äta går man upp kilona man tappat när man vart sjuk. Men ändå. I eftermiddag ska Tomas och jag köpa en träningsmaskin till mig. Wish me luck. Det kan behövas!!!!



                                            

Typ nått liknande denna ska jag köpa. Jag har redan sett ut en på Intersport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0