Bad hairday

Kan. Man. Få. Byta. Hjärna? Idag har det varit så galet mycket på jobbet. Jag trodde jag skulle smälla av. Men det måste ju vara sådana dagar med. Samtidigt är det ju såklart skönt att man har mycket att göra. Även om man är helt slut i huvudet när man kommer hem.

Dessutom hade jag århundradets sämsta hairday idag. Hade jag gillat att fota mig själv hade jag lagt ut en bild, men jag hatar att vara med på kort, så det blir inget. Alltså det är inte klokt. Jag skulle behöva lite färg i min utväxt om man säger så... Jag har bokat en tid och jag längtar så jag håller på att dö. Idag fick jag för mig att jag skulle platta mitt lockrufs. Ja det blev ju...Hrm. Inte så bra. Det är inte läge att dra fram plattången klockan 7 på morgonen och sen tro att det ska bli bra åxå. För det blev det inte! Hade ångest hela dagen på jobbet och längtade efter att komma hem och sätta upp det i en tofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0