Curly Sue

                

För ett tag sen hade jag en diskussion med en kille på mitt jobb om vilka Takida är. Han var helt lyrisk över att han skulle gå på en konsert med dem. Själv hade jag aldrig hört talas om dem (Hjälp! Var jag helt ute eller??). I alla fall, jag trackade honom och frågade om det var ett fjortisband som bara yngre lyssnar på. Killen är inte särskilt gammal, han gick ut gymnasiet förra våren. Han blev lite sur och sa bara att det var/är ett grymt band.

Och herre, nu har jag åxå upptäckt Takida, och jag måste fan hålla med. De är grymma. Varför har jag inte tänkt på det förrut? Är det så att jag håller på att bli för gammal? Nästa gång bandet kommer hit ska jag hänga på mina (unga) arbetskamrater och lyssna på dem!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0