Diagnostiserad?

Jag har ju beklagat mig för alla i min närhet att jag har haft och fortfarande har så satans ont i min rygg. I natt kunde jag knappt sova. Nu har värken satt sig ganska långt ner på sidorna av ryggen. Mest på vänstra sidan. När jag ytterligare en gång beklagade mig idag på jobbet så ställde Jossan en snabb diagnos. Hon tror att jag har en urinvägsinfektion som har spridit sig. Men? Ska det inte göra ont när man går på toaletten och kissar då? Hon gick och hämtade en hel kanna med vatten och ställde på min plats och tvingade mig att dricka. Jag tror att jag måste ringa till läkaren på måndag om det inte blir bättre. Men jag är liksom inte typen som springer till läkare bara så där... jag drar mig liksom för det.. Men nu vet jag inte om jag fixar det längre. Det gör skitont!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0