En mysig helg

Nu är jag åter hemma efter en helg hos Ida. Det var superkul att träffas och det var precis vad jag behövde! Nu är mina batterier laddade igen och vi tar nya tag. Det var grymt skönt att komma bort ett tag..

Åkte redan vid 8 igår så jag var lagom framme vid frukostdax hos Ida och hennes kille. De bjöd på frukost och vi gick igenom det senaste (skvallret) nyheterna. Sen drog vi ut på stan. Jag hittade jättefina krokar till badrummet som jag köpte. Hoppas att Tomas åxå gillar dem, han har inte sett dem för han är inte hemma nu.. Vi har bestämt att fixa till det lite i badrummet. Efter en tur på stan gick vi hem till Ida och fikade och slappade. På kvällen bjöd Ida på en jättegod kycklingrätt. Kollade såklart på Melodifestivalen från Karlskrona. Självklart tycker vi som alla andra, att det var rätt bidrag som gick vidare. En annan liten tanke vi fick när vi satt där var att Vad fan hade den där Pame-killen på sig? Det ända vi kunde kolla på under hela låten var hans snopp och hur det såg ut under de där tighta byxorna!! Nån mer som reagerade på det??? Låten var helt okej, men framträdandet - nja....

Idag åkte jag hem ganska tidigt. Var tvungen att röja upp lite här hemma. Blev jätteglad när jag steg in i lägenheten och såg att Tomas har fixat färdigt med dörrarna och satt upp dem med de nya handtagen!! Det blev så bra!! Verkligen mycket ljusare i hallen!!! Tomas ska få en stor bamsekram när han kommer hem! Tack älskling! Jag är så glad över att jag har en händig karl!!!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Känns som att man behöver det ibland med. Till middag blir det (såklart) en tacovariant. Ska bli gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0