Får man ångra sig?

                               image535


Jag vill bara dementera en sak som jag skrivit om i bloggen innan. Mitt överlack som jag köpte från Sally Hansen är fan inte alls bra. Igår kväll lackade jag mina naglar så fint i Mavalas färg Riga. Idag hade det redan flagats på två naglar så jag tog bort det med en gång när jag kom hem. Vad är det för skit liksom, som inte håller en endaste dag, och då har jag ändå bara varit på jobbet och suttit vid en dator!!! Nu ska jag göra om allt men ha mitt gamla vanliga överlack, Minute Quick från Mavala över istället. Det vet jag sitter.


Kommentarer
Postat av: Nhea

Har glömt att skriva: Vad fint du har det härinne! Roligt med en egen touch! Hoppas ryggen är bättre & att det inte är någin UVI du går runt med iallafall!

Kram

2008-03-12 @ 16:41:31
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack så mycket!! Ryggen är faktiskt lite bättre, och det känns skönt att det inte var en uvi. Kram!

2008-03-12 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0