Flätat

                                  image541

Jag har stått halva förmiddagen för att få till en snygg fläta i luggen. Alla andra har det och ser så fina ut i den och får till det så bra. På mig blir det liksom halvbra. Jag har sånn grym utväxt, tänk på att jag inte färgat håret sen i december. Det är fan skitlänge. Detta måste givetvis döljas och då tänkte jag fläta i luggen ala Gwyneth Paltrow. Tyvärr är det säkert så att hon har en stylist som har gjort den på henne. Själv var jag tvungen att tänka bakvänt när jag stod och kollade mig i spegeln... I alla fall, på fredag är det dax. Back to ännu blondare. Jag har en tid hos min bästa frisör Petra då!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ewie

Den frisyren är fin :D

2008-03-25 @ 11:06:53
Postat av: Åsa

Ja visst är den!!

2008-03-26 @ 08:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0