I think I superglued myself into myself...

Försökte blogga förrut, men då gick det minsann inte att komma in. Gör ett nytt försök nu istället...

Håller på och fixar till mig lite inför kvällens bravader. Födelsedagsfirande x 2 + schlagerkväll!! Ska bli så kul!! Var länge sen jag var ute och pratajade med mina vänner. Idag har jag till och med slagit till och satt dit lösnaglar. Dock inga långa häxnaglar eller Charlotte Perrelli-style, utan den kortare varianten. Blev så nöjd. Även om det var lite pilligt och jag råkade limma ihop två fingrar. Nu ska man bara akta sig hela kvällen så att ingen nagel flyger av!!
Det var i alla fall inga problem att skriva med dem på tangenterna!!

Ha en underbar lördagkväll! Ut i vimlet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0