J***a skitväder

Jag fattar liksom inte... Först är det vinter nästan halva året och då är det grått, runt 10+grader och regn, regn, regn. Sen när vi går in i mars, då blir det visserligen solsken och det känns ju vårigt. Men det har åxå blivit kallt. Fasen så kallt. Igår höll jag på att frysa ihjäl när jag cyklade hem från jobbet. Som tur var hade jag tagit min stora, varma dunjacka och skinnhandskar på mig, men ändå. Det här klimatet har blivit helt snedvridet!! Det är bara på med dunjackan som gäller idag med. Snart börjar det väl snöa med och håller antagligen i sig lagom till Valborg......


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

här snöar det ;S

2008-03-05 @ 09:45:12
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Åsa

Fy vad trist - nu vill man ju verkligen ha vår!!!

2008-03-06 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0