middagen på bordet

                                          image533



Vad glatt överraskad man blir när man kommer hem från jobbet efter en lång arbetsdag och upptäcker att ens sambo har lagat tacos!!! Tusen tack kära du!!

Själv är jag helt slut i huvudet. Det märks att det är söndag kväll. Ska bara sitta i soffan och slöglo på TV. Om en stund börjar Legally Blonde 2 på femman och vid halvnio är det dax för sista avsnittet av I en annan del avKöping.

(Och det var kanske bara lite så att jag påpekade i morse att det skulle vara gott med färdig middag på bordet när jag kom hem från jobbet, det kaaaan åxå vara så att jag tog upp ett paket köttfärs ur frysen och närmast tvingade till mig middagen, men skitsamma. Det är glömt! Jag är superglad för att jag blev överraskad med middag. Så hade han faktiskt diskat OCH putsat fönsterna med! Ibland är han bara för underbar, min bästa Tomas!!!!)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj oj oj! Han börjar lära sig! :D

2008-03-10 @ 09:30:15
Postat av: Åsa

Haha! Ja det kan man säga!!

2008-03-10 @ 09:48:57
Postat av: Anonym

tacos e sällan eller aldrig fel...

2008-03-10 @ 13:36:29
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller fullständigt med! Så gott!!

2008-03-10 @ 13:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0