Nu hånskrattar väderguden

     image538

Nu passar det helt plötsligt med vinterväder. När det är påskhelg och Tomas redan lagt på sommardäcken på bilen. Då kommer minusgrader och snö. Under hela vintern har vädret liksom jävlats med oss och varit 10+grader och regn. Nu är det som att vädret hånskrattar åt oss - "haha nu har alla lagt på sommardäcken och ska ut och åka i påsk, jamen då passar det väl med snöstorm??!?!" Åhhh!! Jag blir så irriterad!!!

Snart ska jag åka till jobbet. Sista dagen innan påskledighet. Skönt. Jag ska kompa en timme idag med. Efter jobbet ska jag inhandla påskgodis sen ska jag fixa med påskägg och ikväll blir det påskmiddag hos mamma och pappa. Mycket påsk nu liksom.

Ha en underbar dag ♥

Kommentarer
Postat av: Nhea

DU är utmanad! Se min blogg!

2008-03-20 @ 12:00:44
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Oki, jag ska kika in...

2008-03-20 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0