Rätt låt vann

Åhh vilken trevlig kväll jag hade igår!! Helt klart rätt vinnare av mello!! Jag ringde och röstade som bara den, men ibland kom jag inte fram alls. Tyckte ändå lite synd om Linda Bengtzing, om jag inte tar helt fel så fick hon väl inte en endaste poäng av folket??

Det var så roligt att gå ut med. När man inte gör det så ofta så blir det ju liksom roligare. Vi hade skitkul. Dessutom hade vi fixat förköp innan så vi slapp stå i kö, och då blir det inte så stressigt när man ska iväg från förfesten.. Många fulla och glada människor ute. Och mitt i allt vimlet träffade jag en nykter som inte såg ut att ha så kul... nämligen min bror. Men han hade pratajat så det räckte i fredags så han tog det lite lugnt i går.

Idag ska jag hem till min mamma och hjälpa henne med ett par grejer, sen är det middag hos mormor som gäller. Ska snart springa till bussen. Men först - en huvudvärkstablett!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!
Tack, för kommentaren om designen! Det är klurigt att fixa och trixa för att få det snyggt. Din blogg har också blivit väldigt fin!! Men du, visst är det bra att Charlotte gick och vann igår. Det kunde faktiskt inte bli bättre.

Ha en jättebra dag!
Kramkram!

2008-03-16 @ 11:45:36
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej!!
Varsågod! Och tack själv!! Kändes som att det var dax att förnya sig lite!! Hoppas att allt är bra med dig! Kramar

2008-03-19 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0