Tiden kom tillbaka tack!

                   image536


Vart tog jag vägen egentligen? Eller förresten, vart tog min tid vägen? Jag har inte hunnit sitta nånting vid datorn hemma de senaste dagarna. I onsdags var Tomas och jag på Citygross. De har öppnat en butik här i stan. Förväntningarna var verkligen skithöga. Men om jag ska vara ärlig... Butiken var sådär. Det blev skitdyrt. Kundvagnarna var skitstora så det såg inte ut som vi hade handlat nått alls, när vi sen kom till kassan och skulle betala gick det på 1200 spänn. Jag fattar ingenting. Efter det kom mamma och pappa på fika hem till oss. De var ju tvungna att inspektera våra nymålade dörrar ;) De tyckte att det såg superfint ut..

Igår var det bara hem och kasta i sig käk och sen möte med bostadsrättsföreningen. Många viktiga punkter att ta upp, kakling (heter det så?) av tvättstugorna, ny häck som ska planteras, en stämma som ska planeras och så vidare. Ja, mina vänner det är verkligen ansvarsfullt att vara ordförande i en liten förening!! Var bara tvungen att stanna uppe och se på Debatt igår där det avhandlades shopping och tjejers shoppingvanor typ. Alltså jag håller med. Folk ska väl skita i vad man köper. Killar har fan köpt vräkiga prylar i alla evigheter men det har det inte behövts några debattprogram om, men så fort en tjej kommer och säger att hon kan köpa vilken designerväska hon vill, då är det så provokativt att det behövs ett tv-program om det. Och förresten, vem var den där komikertönten som kommenterade hela tiden och var typ skitjobbig?? Vad hade han där att göra??

Ikväll blir det en lugn och skön kväll. Kan behöva det efter två kassa nätter med nästan ingen sömn alls, dessutom har vi haft så fruktansvärt mycket att göra på jobbet denna veckan.... Ska köpa hämtmat och kolla på Let´s Dance. Tomas är på relax (det har verkligen blivit hans nya grej alltså. Idag har han bjudit en kompis på det som har fyllt år, de skulle relaxa och sen ut och käka. Hörde nått om en oxfilé...)

Ha en underbar fredagkväll för det ska jag ha!!

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, hoppas att du får en bra fredagkväll :}

2008-03-14 @ 18:43:48
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack så mycket!!

2008-03-15 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0