Visset

                        image522


Var borta i lilla Ica-affären förrut för att handla lite. Passade på att köpa tulpaner. Kom hem, satte dem i en vas med kallt vatten en stund. När jag sen skulle ta bort plasten trillade alla bladen av tulpanerna!! Jag blev skitsur och kastade tulpanerna. Ska fan gå tillbaka till Ica och klaga senare idag. Så ska det faktiskt inte vara! Så nu sitter jag här, utan tulpaner. Typiskt!!! Så går det när man ska försöka fixa lite vårfint....


(det är dock inte mina tulpaner på bilden, den är lånad...)

UPDATE:
Jag gick till affären förrut och jag fick pengarna tillbaka. Thank god att jag orkade mig dit. Många gånger när jag köpt nått som är dåligt har jag bara kastat det och struntat i att reklamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0