Bla bla bla

Här sitter jag framför datorn en lördagkväll och gör.....ingenting. Har jobbat hela dagen när det varit skitfint väder såklart! Tomas var hemma en snabbis och käkade och så åkte han iväg igen. Hade lovat att fixa en grej åt sin pappa i morgon men det ville inte jag för imorgon är jag ledig och då ville jag att Tomas och jag ska åka på tur till Öland och njuta av det fina vädret. Så han får fixa det där åt sin pappa ikväll istället. Stackarn. Först slita i skogen som en galning hela dagen och så hjälpa till ännu mera. Skönt att vi är lediga i morgon i alla fall.

Förresten, sen jag flyttade min blogg för ett tag sen så går det inte att få till min bloggtitel längre. Jag har försökt och försökt och försökt, men det står fortfarande Blogtitle och några konstiga tecken. Jag fattar inte varför det har blivit så. Nån som vet? Jag ska ge mig på ett försök till att ändra det. Annars får jag väl kolla med bloggsupporten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0