Glömsk

Igår blev det inget mer bloggande för jag råkade anmäla att jag skulle flytta bloggen. Men nu är det i alla fall gjort så nu kan jag blogga på igen. Skönt.





Igår var jag som sagt inne i stan med Tomas på viktighetsmötet. Det gick bra och vi redde ut en hel del. Det är ju SÅ mycket som måste fixas innan vi flyttar in. Pappersgrejer alltså. Jag var helt borta i huvudet för en av anledningarna till att jag åkte in till stan var även att jag skulle köpa ny foundation. Men tror ni att jag kom ihåg det?? Icke. Och inte har jag möjlighet att åka in till stan heller på ett par dagar. Det blir till att skrapa på botten eller köra utan. Det går ju faktiskt nu när det är så fint ute....

Kommentarer
Postat av: sofie

Sådär gör jag jämt särskilt när man har massa annat i huvudet, fast faktiskt glömmer jag extralätt mascara och foundation mycket skumt... Ha en mysig helg!



Kramar

2008-05-29 @ 21:59:25
URL: http://fuldans.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0