Jag trodde vi skulle hänga i eftermiddag, Tomas!

Idag när jag har en ledig dag så ville jag såklart umgås lite med min sambo i eftermiddag. Han slutar nämligen alltid tidigare på fredagar. Men se nej, det fick jag inte. Jag hade på förslag att vi skulle åka till sommarstugan, ha med en engångsgrill och lite käk och ha en mysig eftermiddag (samtidigt kunde ju Tomas passa på att klippa gräset där). Nähe.. Istället ska Tomas på några skitnödiga möten med nått försäkringsbolag samt träffa mäklaren för nu är lägenheten SÅLD! Fanns det ingen annan dag att göra detta på??

                                                   image578


Typiskt. Istället har jag tillbringat eftermiddagen på balkongen läsandes en bok. Har äntligen köpt min gamla "arbetsgivares" debutroman. Jag har ju tidigare berättat att jag arbetat som barnflicka i stockholm. Har inte läst så jättemånga sidor än, för jag fick så ont i det ena ögat (som redan är helt rödsprängt. Det liksom värker bakom kan man säga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0