Måndagskonversation

Tomas: Nu får du ge dig. Nu har du suttit vid den där datorn sen du kom hem!!

Jag: Mmmmm.....

Tomas: Du kan väl göra nån nytta? Typ bädda rent. Jag har fasen både tvättat och lagat mat!

Jag: Mmmm..

Tomas: Meh!!! Du kan ju inte sitta där hela kvällen!!!

Jag: Men har du kanske tänkt på att jag ÄR LEDIG I MORGON OCH VAD SKA JAG GÖRA DÅ???? JO JAG SKA STÄDA VÅR GEMENSAMMA LÄGENHET SOM SER UT SOM KRIGET!!!! HAR DU KANSKE TÄNKT PÅ DET ELLER???

Tomas: Ja men du är ju i alla fall ledig i morgon och det är inte jag...

Kommentar:
Näe, visst men så jobbar jag hela helgen åxå då alla andra, normala människor är hemma och grejar och fixar och är lediga från sina jobb!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0