Pollensäsongen är här - fly den som kan...

                                                     image576


Jahapp. Så var det då dax igen. Den här förhatliga pollensäsongen har dragit in som ett stort dammigt moln över vårt avlånga land. Och alla förfasar sig. Själv har jag blivit pollenallergiker-light på senare år. Det är inte precis så att ögonen svullnar igen och jag inte ser nånting, det är mer det här med kliandet. Det kliar i ögonen och det kliar i näsan så jag blir tokig. Jag blir täppt och jag nyser. Åhhh.... Fy så trist. Imorgon måste jag fixa tabletter för såhär kan jag inte ha det en dag till. Jag står inte ut med kliandet i näsan!!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

usch, jag vet vad du menar.... våren är härlig men inte så härlig... ti hi

2008-05-07 @ 19:24:55
Postat av: Åsa

Ja precis - härlig men inte så härligt att vara ute. Dessutom envisas tomas med att vi ska sova med öppet fönster. Det kan bara bli katastrof.

2008-05-07 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0