Stockholmstripp

                       image586


Nu är det bestämt! Jag och pappa har äntligen lyckats hitta hotellrum i Stockholm (det är tydligen nått event där när vi ska dit så det har verkligen varit skitsvårt att hitta ett hotell som ligger runt Karlaplan och som har lediga rum) när mamma tar sin examen från Sophiahemmets högskola. Så nu kan vi åka dit och närvara på denna högtid. Det ska bli så kul.



Lina, om du läser detta och är ledig  på eftermiddagen eller kvällen den 9 juni så vore det skitkul om du har tid att träffas!!!!! Vi kommer upp till Stockholm den 9e och åker hem den 10e efter högtiden. (fast jag kan höra av mig på telefon med, det är ju inte säkert att du läser detta....)

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart jag läser din blogg! Gör inte alla det??

En runda varje morgon sitter jag med min kaffekopp i byggdammet och njuter av dina funderingar och åsikter.

Den 9 juni är bokad!

2008-05-26 @ 08:17:55
Postat av: Åsa

Haha.. kanske inte alla precis.. Men några.. Vad kul att du kan!! Ser fram emot att få träffas. Kanske få spana in er lägenhet?? Kram!

2008-05-26 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0